.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دیدار 3 چهره شاخص اصلاح طلب با رهبر معظم انقلاب
دیدار 3 چهره شاخص اصلاح طلب با رهبر معظم انقلاب

پس از سه سال و 8 ماه از آخرین گفت‌وگوی اصلاح‌طلبان و رهبر معظم انقلاب، سه فعال سیاسی اصلاح‌طلب به دیدار رهبری رفتند.

 به گزارش اعتماد ، مجید انصاری، عبدالواحد موسوی لاری و اسحاق جهانگیری سه نفری بودند که شاید به نمایندگی از اصلاحات رفتند تا گزارش دهند. این خبری بود که در میان حجم ترکش‌های ادامه‌دار ماجرای مجلس و احمدی‌نژاد کمتر مورد توجه قرار گرفت.

آن طور که روز گذشته انصاری گفت این دیدار در فضایی مناسب انجام شده است. این عضو مجمع روحانیون گفت: دیداری داشته‌ایم که خوب بود. به هر حال خدمت ایشان رسیدیم و در رابطه با مسائل کلی کشور صحبت کردیم. وی درباره جزییات این دیدار افزود: ملاقات بسیار خوبی بود که درباره جزییات آن فعلا حرفی نمی‌زنیم اما اصل این دیدار انجام شده است.

عضو مجمع روحانیون مبارز درباره نقطه نظرات مقام معظم رهبری پیرامون گزارش‌های ارائه شده تنها به همین که در چند بند صحبت کردیم بسنده کرد. انصاری با رد هرگونه صحبت در این دیدار پیرامون انتخابات ریاست‌جمهوری سال آینده تاکید کرد که این دیدار به هیچ‌وجه انتخاباتی نبوده و صرفا پیرامون مسائل جاری کشور صورت پذیرفته است.

عبدالواحد موسوی لاری دیدار با رهبری را تایید کرد و گفت: درباره بیان جزییات این دیدار باید مشورت‌هایی صورت گیرد که پس از آن می‌تواند جزییات را در اختیار رسانه‌ها قرار دهد.

لازم به ذکر است که آخرین خبر رسمی از دیدار اصلاح‌طلبان با رهبر معظم انقلاب و گفت‌وگو با ایشان مربوط به 26 خرداد 88 بود که نمایندگان کاندیداهای انتخابات ریاست‌جمهوری به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.077 seconds.